NUMBER 4 - Reisverslag uit Langwarrin, Australië van Jeroen Dunnink - WaarBenJij.nu NUMBER 4 - Reisverslag uit Langwarrin, Australië van Jeroen Dunnink - WaarBenJij.nu

NUMBER 4

Door: Jeroen Dunnink

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 Februari 2015 | Australië, Langwarrin

G’day Mates,

Weer tijd voor een verhaaltje vanaf deze kant van de wereld.
Ik werk de laatste 6 weken alweer bij dutchcare, een verpleeghuis in Frankston. Ik werk hier met veel plezier en ik krijg de laatste tijd steeds meer diensten.
Met New Years Eve heb ik een dame ontmoet (Tegan) en we hebben besloten om samen te gaan reizen en werken. We zijn op zoek naar farmwork (fruitpicking, cattle station). Ik wil graag mijn second year visa binnen halen. Dit doe je door 3 maanden farmwork te doen. Vaak is dit werk met woonruimte inbegrepen. Ik woon op dit moment bij de familie Veerman, waar ik het erg naar mijn zin heb.

Een paar weken geleden heb ik besloten om een eigen auto te kopen. Ik heb hier voor gekozen omdat het delen van de andere auto, gewoon weg niet ging. Ik woon een uur van de stad en iedereen is de auto nodig voor werk.
Guillaume Vogelzang kwam 3 weken geleden aan in Sydney met zijn vriendin en had zijn Mitsubishi Magna 3.0 ltr V6 te koop staan. Na goed overleg via telefoon heb ik besloten om deze auto op te gaan halen. Ik ben met Tegan naar Sydney gevlogen en daar hebben we een nachtje in het YHA hostel doorgebracht, wat erg gezellig was. Op de terug weg hebben we een stukje van de oostkust mee gepakt en hebben 1 nachtje op een free camping geslapen.

Kortom, ik ben dus op zoek naar Farmwork voor mijn second year. Ik hoop zo snel mogelijk een boerderij te vinden!

Cheers,

Jeroen Dunnink

  • 02 Februari 2015 - 09:41

    Geesje:

    Hey Jeroen, fijn om weer even van je te horen. Succes met het vinden van een farm waar jullie kunnen gaan werken. Groetjes aan de fam. Veerman!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hallo Iedereen, Via deze blog wil ik iedereen die er belangstelling voor heeft, op de hoogte houden wat ik in Australie, Nieuw-Zeeland, Taiwan en Thailand aan het doen ben. Ik ga een jaar werken en reizen door deze landen en heb er ontzettend zin in!

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 9774

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2014 - 21 Oktober 2015

Australie

14 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Living my dream

Landen bezocht: