Melbourne!! - Reisverslag uit Fawkner, Australië van Jeroen Dunnink - WaarBenJij.nu Melbourne!! - Reisverslag uit Fawkner, Australië van Jeroen Dunnink - WaarBenJij.nu

Melbourne!!

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

10 November 2014 | Australië, Fawkner


7-11-2014 11.40 uur. (26 graden)
Even weer een update uit het mooie Australië. Op dit moment zit ik in de auto en rijden we net weg uit Maffra. Hier hebben we 1 nachtje geslapen in een backpackers hostel. Na een paar campings en hostels waar totaal geen backpackers waren, vonden we het erg gezellig dat er een keer wat jongere mensen in het hostel zaten.

We zijn nu dus onderweg naar Melbourne, wat een fantastische stad moet zijn. Het plan is om hier een hostel te vinden waar we de komende 2 maanden blijven. Natuurlijk gaan we morgenavond eerst de stad onveilig maken. Ik ben van plan om hier werk te gaan zoeken. Ik zit zelf te denken aan fruitplukken of op een melkveehouderij te gaan werken.

Onderweg van Sydney naar Melbourne zijn we al verschillende mooie dingen tegengekomen. Hagelwitte stranden, mooie natuur en gisteren hebben we met onze 4x4 even off the road gereden, AWESOME! Waarschijnlijk hebben sommigen onze foto op het strand met de auto ook al gezien……. Het strand op, de foto maken ging allemaal gemakkelijk. Maar krijg zo’n zware backpackers auto maar weer is uit dat losse zand, haha!!

Australië is een land met een prachtige natuur, met dieren die je in Nederland zelfs niet in de dierentuin ziet. De mensen zijn hier gastvrij en vriendelijk. Het reizen door dit land is een avontuur, wat ik iedereen nu al kan aanraden!!

10-11-2014 13.32 uur.
Na een week op campings en in hostels geslapen te hebben, zitten wij nu in een soort van villa in het noorden van Melbourne. We huren hier 2 kamers van een vrijgezelle kerel. We mogen gebruik maken van alles in dit huis en we zitten op 30 minuten van de stad!

We zijn alle 4 nu op zoek naar werk. We zoeken een beetje in de richting van boerderijwerk, fruitplukken, magazijnwerk etc.

Bij mijn vorige verslag kon ik geen foto’s uploaden, ik hoop dat het bij dit verslag wel lukt!!

Greetzz from Aussie!!

  • 11 November 2014 - 10:20

    Geesje:

    Hey Jeroen, leuk om weer wat van je te horen en te lezen!!

  • 12 November 2014 - 01:56

    Marjanne & Harrie:

    Welkom in het mooie Melbourne; we hebben er weer mooi weer bij.
    Al aan het werk of lig je met een biertje lekker op het strand?
    Groeten van de Veermannetjes

  • 13 November 2014 - 11:10

    Marlies:

    Super leuk Jeroen! Geniet ervan!! :) XX

  • 13 November 2014 - 11:10

    Marlies:

    Super leuk Jeroen! Geniet ervan!! :) XX

  • 16 November 2014 - 21:59

    Herald:

    pfffff,
    zo verschrikkelijk jaloers op je!
    Ik was vroeger te schijterig!
    tis je van harte gegund kerel!!!
    Maak er een ongelooflijke tijd en ervaring van, veel plezier en goeds toegewenst!!!!!
    ook voor je medereizigers
    als ik 5 dec bij Armin This is what I feel hoor denk ik wel even aan je!!!!!

    warme groet,
    Herald


  • 20 November 2014 - 23:22

    Lijda:

    Erg leuk om je verslagjes te lezen, volgens mij krijg jij daar de tijd van je leven. Nog veel plezier,
    heel veel groetjes en alle goeds toegewenst door Roelof, Lijda, Mark, Remco, Leonie en je kleine neefje Pascal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hallo Iedereen, Via deze blog wil ik iedereen die er belangstelling voor heeft, op de hoogte houden wat ik in Australie, Nieuw-Zeeland, Taiwan en Thailand aan het doen ben. Ik ga een jaar werken en reizen door deze landen en heb er ontzettend zin in!

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 9775

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2014 - 21 Oktober 2015

Australie

14 Oktober 2015 - 14 Oktober 2015

Living my dream

Landen bezocht: